Професійний ремонт мобільних телефонів, моніторів, ноутбуків у м. Львові, Тернополі, Івано-Франківську. Найбільша мережа приймальних пунктів у Західному регіоні України
Графік роботи
Понеділок 09:00 - 19:00
Вівторок 09:00 - 19:00
Середа 09:00 - 19:00
Четвер 09:00 - 19:00
Пятниця 09:00 - 19:00
Субота Вихідний
Неділя Вихідний


Т2 - Сервісне обслуговування

Комп'ютерний Всесвіт

Приймальні пункти в мережі
Комп’ютерний Всесвіт.

Умови надання послуг

ПРАВИЛА РЕМОНТУ В СЕРВІСНОМУ ЦЕНТРІ

1. Перелік послуг, які надає Сервісний Центр:
– діагностика технічного стану виробу - перевірка технічного стану виробу на дотримання умов експлуатації, перевірка заявлених несправностей, видача письмового заключення про стан виробу;
- тестування радіо тракту виробу - перевірка на спеціалізованому обладнанні параметрів радіо тракту виробу з документуванням результатів;
- тестування акумуляторної батареї – перевірка на спеціалізованому обладнанні параметрів акумуляторної батареї з документуванням результатів;
- оцінка вартості ремонту – перед початком відновлювальних робіт спеціаліст проводить оцінку орієнтовного об’єму робіт по відновленню виробу і визначає орієнтовну вартість робіт. Ця сума нараховується у випадку коли ремонт не виконувався через відмову Замовника;
- роботи з програмним забезпеченням 1 рівень – збереження даних користувача на носіях, відновлення даних користувача з носіїв, роздруківка записної книжки при наявності технічної можливості;
- роботи з програмним забезпеченням 2 рівень – встановлення додаткового програмного забезпечення на прохання Замовника, налаштування програмного забезпечення при наявності технічної можливості;
- роботи з програмним забезпеченням 3 рівень – відновлення пошкодженого програмного забезпечення заміна програмного забезпечення на прохання Замовника;
- механічний ремонт 1 рівень – усунення дефектів зборки, очистка контактів, відновлення з’єднань, заміна легко замінних корпусних частин (для їх заміни не потрібно додаткових інструментів);
- механічний ремонт 2 рівень – заміна частин виробу з використанням додаткових інструментів, але без використання паяльного обладнання;
- механічний ремонт 3 рівень – заміна шлейфів, сенсорних панелей, дисплеїв виробу з використанням додаткових інструментів, але без використання паяльного обладнання;
- електромеханічний ремонт 1 рівень - усунення неякісних пайок, відновлення без заміни комплектуючих з використанням паяльного обладнання, усунення незначних окисів;
- електромеханічний ремонт 2 рівень – заміна частин виробу з використанням паяльного обладнання, усунення окисів з використанням ультразвукової ванни;
- електромеханічний ремонт 3 рівень – заміна мікросхем з використанням ремонтної станції, відновлення з’єднань після значного окислення або механічного ушкодження;
- ремонт за погодженням із Замовником - ряд робіт по відновленню виробу, згідно попередньо погодженої із Замовником суми;
- терміновий ремонт – на прохання Замовника, при технічній можливості, ремонт виконується протягом 1 год. Сума доплати за терміновість додається до загальної суми ремонту.
2. Порядок прийому виробів в ремонт.
При прийомі виробів в ремонт оформляється ЗАМОВЛЕННЯ, в яке вносяться відомості про Замовника, виробника та модель виробу, його заводський номер та комплектність, записуються ознаки несправності зі слів Замовника, проводиться детальний зовнішній огляд виробів, акумуляторної батареї та зарядного пристрою на наявність потертостей, подряпин, сколів, тріщин, забруднення, зовнішніх ознак попадання вологи (окисів на контактах акумуляторної батареї, системному роз’ємні, дисплеї, стану індикатора вологи), а також перевіряється на вмикання виріб на момент прийому незалежно від заявленого дефекту.
Вироби приймаються без СІМ-картки і без мультимедійної карти пам’яті (ММК). За збереження помилково залишеної СІМ-картки користувача або мультимедійної карти пам’яті (крім випадку обов’язкової наявності ММК у виробі згідно заявленої несправності) сервісний центр відповідальності не несе.
Якщо Замовник пред’являє вимогу про надання підмінного виробу (у випадку гарантійного ремонту), заповнюється заява на його отримання. Заява реєструється лише при наявності паспорта Замовника. Термін розгляду заяви 2 робочих дні.
3. Термін виконання ремонтів та робіт на платній основі .
Ремонт всіх категорій (за виключенням „ складний ремонт виробу ” ) виконується протягом 1-5 робочих днів;
Ремонт категорії „ складний ремонт виробу ” виконується протягом 2-14 робочих днів;
У разі затримки з постачанням запасних частин ремонт може бути здійснений в строк, що перевищує 14 днів.
Відмовою від продовження терміну ремонту вважається зареєстрована заява Замовника. Датою відмови вважається дата реєстрації заяви.
4. Порядок виконання робіт.
З відома клієнта діагностика і ремонт проводяться без його участі.
Ремонт виробів виконують кваліфіковані інженери з використанням спеціального інструменту, документації, та вимірювальних приладів.
Під час ремонту інженер визначає реальну несправність та встановлює її причини. Якщо в процесі огляду та ремонту буде встановлено додаткові несправності та пошкодження незаявлені Замовником при здачі виробу, ремонт призупиняється до погодження подальших дій з власником виробу. Термін ремонту при цьому збільшується на час необхідний на погодження.
Якщо в процесі ремонту потрібно провести дії, які приведуть до часткової або повної втрати індивідуальної інформації у виробі (настройки меню, записна книжка тощо), то СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР проводить ці роботи без погодження з Замовником і відповідальність за втрату інформації не несе.
Сервісний центр має право відмовити у складному технічному ремонті по причині відсутності комплектуючих, необхідних для виконання ремонту та неможливості їх замовити на території України.
5. Ремонт виробів по гарантійних зобов’язаннях виробника.
СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР здійснює прийом на гарантійне обслуговування виробів для усунення несправностей, які виникли з вини Виробника. Прийом на гарантійне обслуговування виробів згідно гарантійних зобов’язань фірм-виробників, проводиться відповідно до норм встановлених Законом України «Про захист прав споживачів» та вимог, які встановлюються виробниками техніки. При здачі виробу в ремонт потрібно пред’явити гарантійний талон виробника, завірений оригінальною печаткою, чек і інші підтверджуючі документи. Для зручності Замовника та у відповідності до п. 9 ст. 8 ЗУ „ Про захист прав споживачів ” відмовою від продовження терміну гарантійного ремонту (14 днів) СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР вважає відповідним чином зареєстровану заяву клієнта. Неподання клієнтом такої заяви вважається згодою сторін на усунення недоліків в інший строк (більше 14 днів).
6. Ремонт виробів, пошкоджених в результаті попереднього некваліфікованого ремонту, механічних пошкоджень, попадання вологи та дії рідин.
СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР залишає за собою право, згідно Постанови Кабінету міністрів №506 від 11 квітня 2002р, зняти виріб з гарантійного обслуговування, якщо виявлені спроби неавторизованого ремонту або порушення користувачем правил експлуатації виробу (описано в гарантійному талоні).
СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР виконує роботи по відновленню таких виробів. При цьому не гарантується відновлення виробу. При здачі в ремонт такого виробу Замовник подає Заяву встановленої форми. При відновленні виробу гарантія не надається.
7. Порядок розрахунку за виконані роботи та надані послуги.
СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР виконує роботи по усуненню несправностей і пошкоджень заявлених Замовником та виявлених під час прийому виробу на ремонт без узгодження вартості ремонту з Замовником на суму до 80 (вісімдесят) грн. Якщо вартість ремонту перевищує вищевказану суму, ремонтні роботи призупиняються до погодження вартості ремонту з Замовником. Погодження проводиться в телефонному режимі згідно контактних даних вказаних в документі прийому.
У випадку відмови від проведення ремонту Замовник оплачує вартість робіт проведених для визначення несправності та встановлення її причини 15 (п’ятнадцять) грн.
Замовник не оплачує вартість робіт проведених для визначення несправності та встановлення її причин, якщо ремонт не можливий через відсутність комплектуючих.
8. Порядок видачі виробів Замовнику.
Вироби, які пройшли ремонт у СЕРВІСНОМУ ЦЕНТРІ видаються Замовнику після оплати виконаних робіт та використаних комплектуючих.
Виріб може бути повернений Замовнику з ремонту лише при пред’явленні квитанції.
СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР несе гарантійні зобов’язання на виконані на платній основі роботи та замінені комплектуючі протягом трьох місяців з дня видачі виробу Замовнику. При цьому гарантія не поширюється на термінал в цілому.
СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР не несе додаткові гарантійні зобов’язання на виконані ремонти по гарантійних зобов’язаннях виробника, крім тих що вказані в гарантійних талонах виробників.
У разі втрати клієнтом квитанції підставою для видачі виробу є лише паспорт замовника сервісних послуг (ПІБ у паспорті має відповідати вказаним даним у квитанції) і заява про втрату квитанції.
При пред’явленні клієнтом вимоги про дострокове повернення гарантійного виробу з ремонту (до дати, вказаної у квитанції як «Орієнтовний термін завершення ремонту»), ним заповнюється відповідна заява – бланк.
При видачі виробу з ремонту Замовник отримує видаткову квитанцію з вказаними результатами тестування, сумою ремонту та видами ремонтних робіт.
9. Порядок та термін зберігання виробів.
СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР несе відповідальність за збереження споживацьких властивостей виробу на час перебування виробу у СЕРВІСНОМУ ЦЕНТРІ.
СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР не несе відповідальності за збереження споживацьких властивостей акумуляторних батарей, виробів пошкоджених внаслідок потрапляння рідини та механічно пошкоджених виробів.
Гарантований термін зберігання виробу у СЕРВІСНОМУ ЦЕНТРІ становить 6 (шість) місяців. По закінченні цього терміну за збереження виробу у СЕРВІСНОМУ ЦЕНТРІ нараховується пеня у розмірі 1 (одного) відсотка від вартості виконаних робіт за кожен день зберігання у СЕРВІСНОМУ ЦЕНТРІ, але не менше 0,5 грн. за кожен день зберігання або 0,1 грн. за кожен день зберігання виробу, якщо його ремонт не проводився.
Виріб зберігається у СЕРВІСНОМУ ЦЕНТРІ, до моменту, коли його оцінена вартість буде дорівнювати сумі заборгованості Замовника перед СЕРВІСНИМ ЦЕНТРОМ. Після цього виріб реалізується через комісійну торгівлю, а кошти поступають на рахунок СЕРВІСНОГО ЦЕНТРУ для компенсації витрат на ремонт та зберігання.

Гаряча лінія
067-215-0-215
073-122-2-525
050-205-5-501

Перевірити стан ремонту
№ Замовлення
Код

Статистика

За сьогодні: 4
За вчора: 29
Всього перевірок: 47471