Професійний ремонт мобільних телефонів, моніторів, ноутбуків у м. Львові, Тернополі, Івано-Франківську. Найбільша мережа приймальних пунктів у Західному регіоні України
Графік роботи
Понеділок 09:00 - 19:00
Вівторок 09:00 - 19:00
Середа 09:00 - 19:00
Четвер 09:00 - 19:00
Пятниця 09:00 - 19:00
Субота Вихідний
Неділя Вихідний


Т2 - Сервісне обслуговування

Комп'ютерний Всесвіт

Приймальні пункти в мережі
Комп’ютерний Всесвіт.

Гарантійне/післягарантійне обслуговування

Авторизований сервісний центр «Менс-Сервіс» здійснює гарантійне обслуговування наступних брендів:
SAMSUNG, NOKIA, LG (в тому числі моніторів та ноутбуків), ZTE.
А також приймаємо для подальшої відправки у сервісний центр м. Києва такі бренди, як MOTOROLA, ALCATEL, AXESSTEL, MAGIC (телефони), BLACK BERRY, BLESS, VERTICE, GLITEL, CHANGHONG, AIRBOOK, AIRON, ANICOOL KUORUM та телефони моделі DUO GC 221.

Кожен виробник самостійно встановлює термін гарантійного обслуговування виробів, умови експлуатації та умови надання безкоштовного ремонту. Ця інформація вказана в гарантійному талоні, наданому Вам при покупці апарату. Гарантійний талон є Договором між виробником та Вами , який надає право на користуванням якісними виробами та на безкоштовний ремонт у випадку виникнення неполадок.
Також важливим і потрібним документом є чек, що вказує на вартість апарату та підтверджує дату покупки і гарантійнйсть Вашого апарату. Після покупки обов’язково збережіть всі аксесуари, які входять в комплектацію: коробку, зарядний пристрій, акумуляторну батарею, гарнітуру, диски, кабелі, інструкцію, мультимедійну карту ММК (якщо була при купівлі) та ін. Зверніть увагу на те, що гарантійний термін на аксесуари може бути меншим, ніж гарантійний термін апарату. А тому обов’язково зберігайте ті аксесуари, які ви купили в комплекті, навіть, якщо користуєтеся додатково придбаними. Дотримання цієї умови необхідне при заміні апарату або при поверненні коштів у випадку, коли ремонт Вашого апарату неможливий через відсутність запчастин.

Для проведення безкоштовного гарантійного ремонту необхідно надати:
  • телефон з акумуляторною батареєю та іншими аксесуарами, які пов’язані з поломкою (гарнітура, зарядний пристрій, ММК);
  • правильно заповнений гарантійний талон з вказаною датою покупки та печатками в зазначених місцях. Перевірити правильність заповнення Вашого гарантійного талону;
  • Ваші контактні дані, по яких виробник може зв’язатися з Вами при виникненні запитань, та повідомити про виконання ремонту;
  • чек, що підтверджує дату покупки Вашого апарату;
  • паспортні дані згідно наказу Державної Податкової Адміністрації УКРАЇНИ від 28.02.2011 № 112 «Про затвердження Порядку обліку покупців, що отримали гарантійну заміну товарів або послуги з гарантійного ремонту (обслуговування)» .

Для того, щоб ремонт Вашого апарату був виконаний якісно і в найкоротші терміни, просимо Вас надавати детальну інформацію про поломку, можливі причини виникнення та умови, за яких проявляється недолік. Це пришвидшить діагностику та тестування Вашого апарату і термін виконання ремонту в цілому.

Гаряча лінія
067-215-0-215
073-122-2-525
050-205-5-501

Перевірити стан ремонту
№ Замовлення
Код

Статистика

За сьогодні: 4
За вчора: 29
Всього перевірок: 47471