Професійний ремонт мобільних телефонів, моніторів, ноутбуків у м. Львові, Тернополі, Івано-Франківську. Найбільша мережа приймальних пунктів у Західному регіоні України
Графік роботи
Понеділок 09:00 - 19:00
Вівторок 09:00 - 19:00
Середа 09:00 - 19:00
Четвер 09:00 - 19:00
Пятниця 09:00 - 19:00
Субота Вихідний
Неділя Вихідний


Т2 - Сервісне обслуговування

Комп'ютерний Всесвіт

Приймальні пункти в мережі
Комп’ютерний Всесвіт.

Прийом гарантійних телефонів в зручному для клієнта місці

Виїзд до клієнта - нова послуга! (Тільки для мешканців м. Львова)
Прийом гарантійних телефонів з виїздом до клієнта.

1. Компанія МЕНС-СЕРВІС надає нову послугу для своїх клієнтів! (Послуга надається для мешканців м. Львова) Прийом телефонів на гарантійний ремонт відбувається у клієнта вдома або у нього на роботі. До клієнта приїжджає кур'єр з СЦ. Послуга БЕЗКОШТОВНА!

2. Заповніть спеціальну форму - заявку на сайті СЦ (www. mens-service.com.ua) У формі необхідно вказати ІМEI телефону (знаходиться під кришкою акумуляторної батареї, або в гарантійному талоні), дату продажу, фірму-продавця телефону (дані виписуєте з друку гарантійного талона), Ваші контактні дані та заявлену несправність.

3. Як тільки Ваша заявка буде прийнята, співробітник СЦ зв'яжеться з Вами і домовиться про час і місце зустрічі. Всі заявки розглядаються щоденно до 17-00 крім суботи та неділі. У випадку якщо Ви заповнили форму після 17-00 / суботу або неділю, Ваша заявка буде зареєстрована на наступний день / в перший робочий день.

4. Кур'єр приїжджає до Вас на наступний день після реєстрації заявки.

5. ТЕЛЕФОН з СЦ клієнт забирає САМОСТІЙНО! Про завершення ремонту Вас буде повідомлено СМС повідомленням.

6. Увага: гарантійний талон повинен бути українського зразка та обов'язково мати печатку або штамп фірми продавця!
Будь-які механічні пошкодження телефону (тріснутий дисплей, зламаний корпус, виламаний роз'єм зарядки т.п.) можуть розглядатися як не гарантійний випадок, відповідно телефон буде знятий з гарантійного ремонту згідно гарантійних правил виробника.

Телефон не підлягає гарантії у разі:

- товар було розкрито , модифіковано або відремонтовано стороннім (не авторизованим) сервісним центром, якщо його відремонтовано із використанням несанкціонованих запасних частин або у разі , коли серійним номер Товару, код мобільного аксесуара чи номер ІМЕІ були знищені, витерті,затерті,змінення або ж є нерозбірливими у будь-який спосіб;
- товар піддавався впливу вологи , сирості, або перебував у критичних температурних чи природних умовах, або піддавався швидкій зміні таких умов, корозії,окислюванню, або на нього проливалася їжа , рідина чи мали вплив хімічні речовини.
7. Якщо при огляді телефону кур'єром виявлені порушення гарантійних умов експлуатації (п 6.), Клієнт зобов'язується оплатити виїзд. За погодженням сторін телефон може бути прийнятий в СЦ на негарантійний ремонт.



Гаряча лінія
067-215-0-215
073-122-2-525
050-205-5-501

Перевірити стан ремонту
№ Замовлення
Код

Статистика

За сьогодні: 4
За вчора: 29
Всього перевірок: 47471